onsdag 30 november 2011

Träning!

Dagens träning var... *trumvirvel* vilket ord ska han använda *trumvirvel*.. KÖTTIGT!

Jag har ju haft problem med vänster axel och knä, men istället för att vara dum som förut då jag körde på så har jag vilat. Så det var en risk att köra det här passet. Men det har känts bra i knäet så jag provade det här passet och det gick bra. Körde lugnare än vanligt och nu sitter jag här med spaghettilår. Missade till exempel pendeltåget för att jag knappt kunde jogga till den.

Här var passet i alla fall!


3 RFT av 
30 broadjumps 2 m (1 mattlängd), 
30 squats

Jag tror att jag kom in på runt 12 minuter. Tror att min tid utan försiktigheten hade legat på runt 8 minuter. Men jag skyndar hellre långsamt och får dåliga tider än att köra på stenhårt och slå upp ännu en skada.
Min kost är för övrigt helt fuckad just nu. Jag äter jättedåligt. Har dåliga sovtider. Mor min köpte hem kookosbollar som jag ätit i princip varje dag. Det är dock bra för då kan jag skriva om hur jag mår nu, sedan när jag väl provar mig på LCHF (Low carbs high fat), kan jag skriva om förändringarna. Ni kommer även kunna se skillnaden från nu till då.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar