torsdag 10 november 2011

angående överansträngningen

Kom på nu att jag knappt utvecklade det jag skrev om träningen. Är helt slut efter skola hela dagen och träning strax efter.

Jag har ju tränat crossfit fyra gånger i veckan och klättrat tisdag/fredag. Så det har blivit sex intensiva pass i veckan. Tyvärr har jag inte varit särskild noggrann med att ta hand om kroppen. Jag dricker gainers och tar ibland gainomax under dagen. Men jag har varit slarvig med att dricka ordentligt med vatten, stretcha innan klättringen (som jag nämnt) samtidigt som jag haft oregelbundna sovtider.

Men blir som sagt bättre på allt. Det tar dock sin tid. Tar regelbundet vitaminer och omega-3 nu och ska även börja dricka ÄNNU mer vatten. Det behöver min kropp.


Såhär såg det ut när crossfit nybörjargrupp körde. Bra pass :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar