onsdag 9 november 2011

Träning!

Tillbaka från träningen och just i dag är det mina axlar som är helt döda. Annars har jag ganska nice med energi. Det roliga är att jag i dag tränar på ett sätt som jag inte hade klarat 5 minuter av för mindre än ett år sedan. Så det är nice.

Men dagens träning var alltså
Fas1: Teknik samt lite lyft squatsnatch
Fas2: AMRAP (As many rounds as possible) i 8 min
3 wallclimb,
13 ninjarolls (situps upp till stående position)
23 double unders (hopprepshopp där repet ska runt en två gånger)
Jag klarade av 3 rundor på 8 minuter vilket inte är så bra. Men än en gång hade jag dålig uppladdning. Förut försökte jag förändra allt på en gång. Nu kör jag dock saker i ett lugnt tempo, så den förändringen kommer med sin tid.
Nu skoluppgift, sedan slaggen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar