måndag 14 november 2011

Värsta typen av misstag

Jag bluffade all in på ett bord genom att trycka in degen från BB mot knappen. Har all fokus på det bordet då ljudet till borden är avstängda när jag ser att min hand på iPokers stora turnering precis timear ut. Jag hade AA, han innan mig som miniraisat hade QQ och personen efter honom tryckte in degen hade AK.

Så jag hade kanske tripplat upp. Vem vet. Det spelar ingen roll då det lika gärna kunde ha kommit Q på brädan. Det handlar om att jag hade fått in det med bra % och hade nu ett gyllene tillfälle att få in degen bra. Nu har jag 6 bb i den turneringen och ger inte upp till absoluta slutet. Tidigare hade jag tiltat som fan på mig och ältat. Det var jag mästare på. Att älta och oroa mig över saker som var helt onödiga.Nu släpper jag det direkt, inser mitt misstag och ser till att inte göra om.. får ATo nu när vi snackar i den turren. Dubbla one time!

HUrsom.. life goes on.. bara att kämpa vidare och jobba med det man har!

Dubblade den turren också med ATo vs AQ. T flopp. I'm back baby!

Bustade dock efter det i 30k turbo med TT vs A3 vs AK. 11 turrar kvar!

Mogen och glad på äldre da'r!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar