måndag 21 november 2011

Träning!

Ännu en träningsdag och än en gång var det köttigt.


WOD ”Nicole” AMRAP 20 min
400 m löpning (6 x fram och tillbaka)
max reps pullups.
Antalet pullups efter 20 min är ert resultat.
Med tanke på att pullups är min svagaste gren så blev det max 30-40 pullups och en massa löpning. Där höll jag ett riktigt bra tempo och mot slutet körde vi även tabata situps vilket är att man kör situps nonstop i 20 sekunder, vilar 10 sek, och repeat 10 gånger. 
Om jag ska köra på att posta bilder måste jag nog börja posta bilder så fort som möjligt. Orkar dessutom inte vänta på den nya bloggen som kommer så jag kommer nog att mata på reseberättelsen från USAresan redan nu så att den inte krockar med New York resan. Vad tycker ni läsare? Posta bilder så ni får följa med min väg från urform pokertjockis till vältränad?
Träningen är nämnd efter hon i vitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar