fredag 4 november 2011

It's always sunny in philadelphia


Jag måste verkligen hylla "It's always sunny in philadelphia" för den senaste säsongen. Även om samtliga säsonger varit väldigt bra och de haft en hög lägstanivå, så har de verkligen tagit serien till nästa steg i den här säsongen. De har gått ifrån grova skämt till RIKTIGT grova skämt som verkligen spårat ut den här säsongen.

Niklas sa för inte så länge sedan att han tyckte den här säsongen var bland de sämre. Men jag håller verkligen inte med honom. Jersey shore-avsnittet skrattade jag så mycket att jag råkade spotta ut maten jag hade i munnen. Men smaken är som baken, delad. Så folk kanske inte om den typen av humor.

Men det är right up my alley.

Ett av mina absoluta favoriklipp i serien

4 kommentarer:

  1. krävs en viss nivå på tittaren för att uppskatta storheten i IASIP.

    SvaraRadera
  2. kul att du läser och kommenterar agha!

    haha vet att du också diggar den här serien...baby scamen är klockren

    SvaraRadera
  3. "You want a baby?"
    "We can get you a baby!"
    "Do you want one for life? or a couple of months?"

    SvaraRadera
  4. avsnittet med beauty pageant för barn var ju bland det sjukaste hittills

    - I love kids.. not in a sexual way.

    SvaraRadera