tisdag 13 september 2011

Work work work

Senaste dagarna har sett ganska lika ut. Jag har två stora projekt vid sidan om pokern, så min tid går helt enkelt till att hamna på rätt fot innan jag kan spela mer poker och uppdatera oftare. Men har ni tålamod kommer det med tiden.

Annars har jag dragit igång med att skriva reseberättelsen som kommer att handla om allt ifrån vår tid ute i vildmarken till universal studios. Är nöjd med upplägget just nu där det blir kortare text, samt i kapitelformat, så ni själva kan välja vad ni vill läsa om utan att behöva gå igenom tiotals a4-sidor som i thailandberättelsen.

Har även en reportage på gång som jag har stora förhoppningar om. Ett aktuellt ämne och reportagen blir om en aktuell person. Är ett skolarbete som jag ska sälja till en tidning och för någon dag sedan vart det även klart med fotografen. Så det enda jag väntar på nu är att en tidning jag varit i kontakt med ger sin åsikt i frågan, sedan börjar hela processen. Ska bli fun fun fun!


Texten till den här låten :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar