onsdag 28 september 2011

Träning!

Tillbaka med träning nu efter att ha varit förkyld i två dagar. Timear in just den typ av träning som jag behöver. 15 minuters intensiv träning. Ska för övrigt lägga till proteinpulver vid lunch och fortsätta ta gainers efter träningspasset. Drar iväg nu under vintern och det blir nog så att jag drar i början av december då jag verkligen inte orkar med det här vädret.


Ni som undrar vart reseberättelsen är kan jag berätta att jag kommit på ett system som i era ögon suger nu, men så fort bloggen flyttas över till den riktiga plattformen där den ska ligga, då kommer ni vara sysselsatta med texter ett tag framöver. Blir i alla fall någon form av reseberättelse från den kommande vintern då jag tänkt åka till Filippinerna och... ja vi får se. Blir nog förmodligen så att jag bara spontanbokar en biljett någonstans och tar det därifrån.


Dagens pass var

WOD: AMRAP 15 min 
5 Marklyft 100/70 kg 
7 Toes to bar 
9 wallballshots 9/6 kg



Jag klarade av 8 hela rundor, 5 marklyft och maxade bara toes to bar helt död så klarade väl 1 riktig och 5 halvdana. Inte helt kaoz.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar