lördag 3 september 2011

Ok låt oss

Jag avslutade precis en pokersession och i vanlig ordning vet jag inte exakta resultat. Det enda jag är säker på är att jag backade och tyvärr fick ett lågt betyg totalt vilket inte direkt är det jag siktar på. Men det är ur bristerna man växer så det kan bara gå uppåt.Ni kanske undrar vad det är för betyg jag skriver om? Det skriver jag mer om senare...

Inom kort släpps ett avskedsinlägg på Pokerskull.com där jag hade min första seriösa blogg, men upplägget stämde inte riktigt överens med det sättet jag vill skriva på, så om ni vill följa mer än bara pokern har ni hittat rätt.

Det känns inte som att jag behöver skriva en längre presentation, inte för att folk vet vem jag är eller ens bryr sig(jag hade inte), jag vill helt enkelt bara skriva det jag vill skriva för att jag älskar att skriva utan att tänka på något speciellt. Tanken med bloggen är att jag skriver det jag vill skriva, bloggar om det jag vill blogga och om folk vill följa det är det bara kul! Sedan säger jag det här en enda gång; Ta inte illa upp av min humor. Allt är oftast skrivet med glimten och som det står här nedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar