lördag 10 september 2011

Okreativ titel

Lördag idag och trots att jag fått in lite grind blir det nog allt då jag med all sannolikhet drar ut och träffar några gamla klasskamrater som jag inte sett på år och dar.


Till dess kan ni kolla på den här handen och säga vad ni tycker om spelet. Med tanke på att vi har K i klöver känns det rent spontant som att jag kanske ska gå för c/c och c/c eller checka turn och betta river om han checkar bakom turnen. Har inte gått igenom sessionen än men vad tycker ni?

***** Hand History for Game 67277926499 *****
$200.00 USD NL Texas Hold'em
Table Genoveva IV (Real Money)
Seat 2 is the button
Seat 1: Shahin ( $344.72 USD )
Seat 2: Sixt3mD ( $275.44 USD )
Sixt3mD posts small blind [$1.00 USD].
Shahin posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Shahin [  Kc Kd ]
Sixt3mD raises [$5.00 USD]
Shahin raises [$18.00 USD]
Sixt3mD calls [$14.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 3h, 3c, 5c ]
Shahin bets [$22.00 USD]
Sixt3mD calls [$22.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 6c ]
Shahin bets [$56.00 USD]
Sixt3mD calls [$56.00 USD]
** Dealing River ** [ Jd ]
Shahin bets [$246.72 USD]

1 kommentar:

  1. Tycker du förlorar värde på att checka nån gata här och du har en jävla massa händer som du leder över, som synar. Så jag gillar bet-bet-bet.

    Däremot gillar jag inte överbetet på river just här för jag kan tänka mig att en del mellan-PP kan vika och dessutom är inte din hand tillräckligt högt uppe i rangen (trots att du har KK) mtp brädans struktur, och action fram till river, för att rättfärdiga betsizingen.

    Så personligen hade jag kört halvpott och blivit illamående om han pushar.

    SvaraRadera