söndag 4 september 2011

Turneringssöndag!

I går var en väldigt effektiv dag. Inte nog med att jag vaknade en timma träning och skyndade mig till träningen där jag på tom mage fick näst bäst tid(vi kom sent och fick träna med nybörjargruppen), jag kom hem och spelade den längsta grindsession jag haft på väldigt länge. Satt från runt tre på eftermiddagen till drygt tio på kvällen när jag spontant bestämde mig för att möta upp några polare för utgång.

Men nog om det, i dag är det söndag vilket betyder att det spelas turneringar. 22 turneringar är registrerade och jag har tyvärr hunnit åka ut ur WCOOPs första turnering. För de som inte är insatta i poker är WCOOP (World Championship Of Online Poker tror jag) en turneringsserie som Pokerstars anordnar. Det är turneringar med väldigt fina prisgarantier på allt ifrån en miljon dollar till main eventet som har runt fem miljoner dollar garanterat hoppas jag. Det är dessutom en 2-3 turneringar om dagen i ett tag framöver så förhoppningvis kan man hitta en fin klonk vill jag.

WCOOP 03 drar igång strax med. Hade lirat WCOOP 02 om den inte kostade 10k usd att köpa sig in i :S Nu kommer det ploppa 14310983190 turneringar till så gl gott folk!

Bjuder på den här under tiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar