fredag 9 september 2011

Serie A premiär!

Är lite halvt tiltad just nu då jag kämpat efter stream och inte fick igång den först efter 2-2 målet fml.


Lazios två nyförvärv Klose och Cissé har målat vilket är fantastiskt för Lazio som i min mening hämtat in två bra anfallare som jag tror kan göra bra ifrån sig i år. Kloses mål var klass rakt igenom och det är synd att han inte satte det andra målet. Detsamma gäller Cissés mål. Milan å andra sidan är Milan. Regerande Serie A-mästare och favoriter till att ta hem titeln i år. Viktigt för Zlatan att få göra mål och Cassano gör sitt i första halvleken. Det här är dock baserat på highlighten, så det ska bli kul att se hur spelet flyter på i andra.

Jag ser spänt fram emot andra halvlek medan jag slår upp borden för grind vid sidan om.

Träningen gick för övrigt nice. Jag improviserade och körde ett intervallpass där jag sprintade från lyktstolpe till lyktstolpe. Det var 15 lyktstolpar, så första rundan sprintade jag varannan, fram och tillbaka. Andra rundan körde jag att jag sprintade mellan två lyktstolpar och joggade en. Efter det körde jag 15 situps, 10 armhävningar och 10 superman lifts x 4. Soft pass och ser fram emot träningen imorgon.




Spelare som Klose välkomnas alltid till Serie A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar