lördag 24 september 2011

Träning

Jag somnade på Niklas soffa efter skolan och missade tyvärr träningen men tog igen det i fight centers gym och körde passet vilket var:


3 RFT (rounds for time)
50 Boxjumps 60/50 cm,
120m björngång (röda väggen—> svarta väggen—>röda väggen = ca 60m)
25 burpees


 Med tanke på att jag var uppe i gymmet vart det ingen björngång då gymmet är för litet, istället körde jag 50 st doubble unders vilket är dubbelhopp med hopprep. Med tanke på att Jay var här och vi festade i princip varje dag och derbymötena nu i måndag och tisdag har jag tyvärr inte kunnat träna. Så dagens träning var BRUTAL. Jag gick i mål efter runt en 20 minuter, och då körde jag ändå i ett ganska så intensivt tempo.

Det bästa med att träna är att komma tillbaka efter en 1½ veckas frånvaro från träningen. Det suger, är jobbigt, så fort det blir riktigt jobbigt kommer tankarna om att köra ett lättare pass. Men det finns verkligen inga genvägar. Att jag kan tänka så nu till skillnad ifrån ett år sedan är anledningen till varför jag vet att jag kommer få bra resultat.

Imorgon är det träning kl 10:30 och vi kör marklyft vilket är ganska nice. Kan lika gärna sova ut och köra i gymmet själv sen. wooooop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar