tisdag 6 december 2011

Work.

Snart gott folk. Snart lugnar allt ner sig för mig.

Har redan bestämt mig om vad jag ska göra med företaget jag skrev om tidigare. Vi har förhandlat i dagar och är i princip överens om grunden. Nu är det smågrejer kvar innan vi skriver på alla papper. Spännande och en dröm som går i uppfyllelse så fort alla papper är påskrivna.

Igår klättrade jag och verkar bli klättring idag med. Vill köra Crossfit men måste även skriva idag och fotografer möter upp mig runt 17 så får offra det.

Kan inte förklara hur skönt det känns att skolan tar slut på torsdag. Lärt mig som fan och lärt mig känna en tung person, så det har varit lyckat. Nu håller jag tummarna för att reportaget håller. Kul ämne iaf!

Mer om företaget kommer i bloggen. Bara att ha tålamod så ska det gå vägen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar