torsdag 1 december 2011

35h vaken...

Igår glömde jag som sagt min påse med nya kläder någonstans. Har haft tusen tankar i huvudet och det var då en bra slump att jag slog upp en mindfullnessbok som kussen köpte till mig för ett par månader sedan. Läste ett par saker som var bra och oavsett om det är hokus pokus eller inte så tänker jag inte, som 22 åring, hamna i ett läge där jag går runt och stressar. Livet är för nice för det :D

Så de kommande dagarna blir avslappnade.

Idag började skolan 09:00 och där satt jag till 19:00 med en klasskamrat och gjorde två sidor i en tidning från scratch. Det är sista inlämningen i skolan och är faktiskt nöjd med vår sida även om vi rann ut på tiden. Då sak det noteras att jag inte kunde somna igår. La mig i sängen runt 02:00 och kunde bara inte sova. Så dygnade. Gick bra!

Nu har jag varit vaken i runt 35 timmar och det är verkligen inte bra för min kropp eller hjärna. Har två grejer på gång som kan bli så jävla feta. Ena är riktigt svår att klara av medan den andra kanske blir klart inom kort. Hursomhelst blir det nice.

"He has achieved success who has worked well, laughed often, and loved much."
"Never give up on something you really want. It’s difficult to wait, but worse to regret"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar