lördag 17 december 2011

what to do in new york?

Planet lyfter imorgon klockan 14:35 och det är först nu jag verkligen börjar inse att jag åker till New York! Så jävla fett och ska försöka om staten så mycket som jag kan. Jag hade uppskattat det om någon som reste gjorde det. Hann aldrig med LA texter men lika bra till då polarna blir klara med kafét. Då kan man tjöta om det och se på bilderna. Blir bara mer nice så!

Hursomhelst har jag inte hunnit kolla in en massa om New York eller övriga rutten vi ska ta. Så tänkte därför ta hjälp av er!




Detta är saker jag vill hinna med på resan. Måste notera att vi är i New York från 19-25, sedan åker vi till Miami fram till den 2a, sedan hem igen. Vi åker ner med bil så kommer (potentiellt) att åka igenom följande stater: Pennsylvania, West virginia, Virginia, North och Syd Carolina, Georgia och sist men inte minst Florida.
New York
- Åka skridskor i central park
- Se New York Rangers live
- Åka Janes karusell
- Äta hummer hot dog
- Highline park
- Besöka platsen där Johan Lennon dog 
- Äta på Red Rooster som en svensk äger
- Åka Tunnelbanan i NY
- Gå till toppen av en skyskrapa
Florida
- Disneyland
- Kända stranden

Fyll gärna på med aktiviteter jag absolut måste hinna med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar