fredag 2 december 2011

Träning och match

Drog och tränade i gymmet vi har i crossfiten med en polare från crossfiten. Vi körde detta pass:

15-10-5 bänkpress (jag körde 40kg)
15-10-5 strikta dips
15-10-5 strikta pullups som jag sedan bytte över till kipping pullups

Jag körde klart detta på runt 16:30 vilket inte är bra. Det var dipsen och strikta pullupsen som tog sin tid. Men det är bra att jag är medveten om min svaghet och jobbar på det.

Sedan körde jag 15-10-5 av superman och även ryggövningen där man ligger ner och bara lyfter överkroppen (med händerna på huvudet). Körde även samma antal på den maskinen där man fäster sig fast med fötterna och har överkroppen fri. Jag vet.. dåligt att inte ha namn på allt. Men hoppas i alla fall att ni förstår.

Ska ju börja köra mer ärmar och rygg för att stärka dem ännu mer. Måste satsa på bålen. Detta för att bygga en stabil grund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar