söndag 4 december 2011

Turneringssöndag....

... Tyvärr blir det ingen turneringssöndag den här söndagen heller vilket suger extremt mycket. Men nu på äldre dar har jag lärt mig att prioritera.

Jag måste skriva klart ett reportage och har dessutom ett viktigt möte imorgon. Om drygt två veckor åker jag ju till New York så det gäller verkligen att prioritera och göra det som är viktigast först.

Om allt går som det ska de kommande dagarna så kommer det att ske stora förändringar. Jag kan officiellt bli en delägare i ett företag som kan bli riktigt bra om det sköts på rätt sätt, sedan har jag ju reportaget som jag skriver på spekulation. Så hoppas att det löser sig. Shahin idag vill verkligen spela turneringarna, men Shahin om ett par dagar hade verkligen uppskattat detta mogna beslutet.

Blir i alla fall sista söndagen, på länge, som jag missar.

Må väl och GL alla som spelar idag!

Ger er läsare som dagligen kommer in tre bilder från LA resan. Text om dom kommer så fort reportaget och förhandlingarna är klara! Patients child... allt kommer fram till New York resan!

Grand Canyon

Out in the wild

Cyklingstur i San Fransisco

2 kommentarer:

  1. Vad för slags företag?

    SvaraRadera
  2. Kommer detaljer så fort allt är 100% klart. Är 10% ifrån det men är väldigt optimistisk så ska lösa sig i dagarna.

    Blir riktigt fett!

    SvaraRadera