tisdag 13 december 2011

Träning

Var hos några polare idag! Dom har öppnat ett kafé nära KTH där dom ska sälja soppa och mackor. Ska bli riktigt kul att se hur allt går då jag var där när de precis började renovera fram till nu. Tog bara några närbilder idag så lägger upp bilder när jag tagit en bild av hela. Den heter Kafé Soppatorsk! Fett blir det! 

Har ju slitit axeln så vilat från träningen i en hel vecka fram till igår då jag drog igång igen. Har tid hos nappen imorgon så blir nice. Spelade även in när jag försökte mig på att slå mitt eget "doubble unders"-rekord. Gick INTE BRA!.. men kom upp till runt 60 i alla fall. Lägger upp den när jag har mer tid. Annars körde jag rygg, mage och biceps.

Reportaget jag skickade in sågades. Tidningen tyckte, sammanfattat, att jag var för partisk. Ska därför skriva om den och skicka in igen.

Annars kan jag bjuda på några bilder lite allmänt.

Beställde hem en massa böcker

They se me rollin'.. they hatin'!


Mitt reportage i skolan (Religion/tro/fotboll) tog mest plats!

T-banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar