måndag 9 januari 2012

Depp

Så jävla deppigt... klockan är 06:25 och kom precis hem från ett home game med hur sköna snubbar som helst. Det är ett vänskapligt home game där de lirar 1/2 med 10 mississippi straddle eller vanlig straddle. Plussade tre bi vilket var fint men nu börjar det sjunka att jag ska hem.

Jag älskar den här staden. Älskar pulsen. Älskar alla möjligheter. Älskar hur det är så multikulturellt. Älskar folket. Älskar att man alltid kan hitta något oavsett tidpunkt och dag.

Kommer att sakna min polare och hans familj. Snackade med dom i minst en 3 timmar varje dag om allt ifrån deras resor, till förändringarna i Queens sedan de var i min ålder. Klubblivet är även det otroligt. En promoter jag träffade under nyårsfirandet skickade igår ett mess där det stod: "It's champagne popping season with models". Vem säger champagne popping season? Haha sån kung. Nästa gång ska vi festa är det bestämt.

Fan vad jag tycker om New York. Även om jag älskar Stockholm och planet lyfter 19 så känns det tomt att åka hem. Här vill jag leva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar